Pagina's

3 okt 2017

Quilt voor Lewis

Het is lang geleden dat ik een quilt met de hand heb doorgequilt,
maar....het is mij gelukt bij deze quilt!
 Blokje voor blokje, in de ditch (dat dan wel weer..)
heb ik genoten van alle leuke stoffen die erin verwerkt zijn.
Dat is het voordeel van handquilten, je hebt de tijd om al 
je herinneringen in een quilt te stoppen
 Deze Steam Punk, annex Windmolentjes quilt is voor Lewis
onze kleinzoon van 5 en in de quilt zitten overhemden van zijn opa verwerkt.
En heel veel dieren, want daar houdt hij zo van!
En de achterkant...
Nu alleen nog het randje afwerken en daarna snel verder 
met de quilt van zijn tweelingbroertje..
 *de onderkant van de quilt lijkt nu lichter, 
maar dat kwam door de zon die ineens ging schijnen..

Het patroon dat ik gebruikte is een combinatie van 
Jen Kingwell's Steam Punk en Mary Mashuta's Garden Whirligigs

6 opmerkingen:

Else zei

Wat zal de kleine man hier heerlijk onder slapen! Made with love van oma Betty xx zie je snel lieve groetjes Else

christine zei

Oh die is ook leuk geworden ...de mijn is ook klaar

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ach wat toch mooi!!!!!!
Lewis zal er dolgelukkig mee zijn.

Phyllis zei

Het is een schat van een quilt geworden,zo vrolijk, zoveel kleuren. Handquilten is heerlijk, ben er nu ook mee bezig, maar wel heel tijdrovend, deze quilt heeft het zeker verdiend.

wilma oud zei

Ik heb er bijna geen woorden voor, zo mooi. Groetjes Wilma

Chookyblue...... zei

Beatiful and fun quilt......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...